دستگاه تصفیه هوا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه تصفیه هوا

Air Purifierزیرا هرکدام ویژگی ها و مزایای مختلفی دارند که باید به آن توجه کرد. همانطور که گفته شد بهترین کاربرد دستگاه تصفیه هوا برای پاک کردن هوا در محیط های بسته است. استفاده از این دستگاه برای محیط هایی با فضای باز کاربرد چندانی ندارد و نمیتواند به پاکیزگی هوا کمک کند. دستگاه های تصفیه هوای خانگی با توجه به شاخص CADR ( نرخ تصفیه هوا) در هر ساعت می توانند هوای محیط های گوناگون را به سرعت تصفیه کنند. شاخص توصیه شده بر اساس معیارهای جهانی برای این دستگاه ها معمولاً بیش از ۲ است. یعنی در طی دو ساعت تنها میتواند ۱۰۰ مترمربع را از آلودگی تهویه کند. فیلتر هپا : این فیلتر اصلی ترین فلیتر دستگاه تصفیه هوا است و توانایی جذب ذرات تا ۰.۳ میکرون را دارد. فیلتر هپا غیرقابل شست و شو است و باید هربار تعویض شود. فیلتر کربن فعال : این فیلتر در اثر تغییر شیمیایی، بعد از جذب مواد، باعث از بین رفتن بوی محیط میشود.

  • فیلتر نانو پلاسما
  • دارای نشانگر زمان تعویض فیلتر
  • فیلترهای دی اکسید تیتانیوم ژنراتور یونی(Tio2)
  • دارای اپلیکیشن و اتصال از طریق وای فای
  • یک عدد فیلتر همراه

Air Purifierپس از خرید و تحویل دستگاه تصفیه کافی است آن را از جعبه خارج نموده و در محل مناسب قرار دهید و دوشاخه دستگاه تصفیه هوا را وارد پریز برق نمایید. توجه: فیلترهای برخی از مدل های تصفیه هوا را باید قبل از نصب از پلاستیک محافظ خارج نمود، بنابراین قبل از روشن نمودن دستگاه، درب آن را باز کنید تا از عدم وجود جلد پلاستیکی در اطراف فیلتر مطمئن گردید. محل نصب دستگاه معمولا دور از سرویس بهداشتی، دور از آشپزخانه، عدم مجاورت با فن اگزاست یا … در این روش 99.9% ذرات آلرژی زا شامل باکتری ها، ویروس ها، مایت ها، قارچ ها، کپک ها، مو و شوره حیوانات و غیره سوزانده می شوند. از مزایای این روش می توان به بی صدا بودن فرآیند و عدم نیاز به تعویض فیلتر اشاره نمود. حتما برای شما نیز پیش آمده است که تبلیغی از دستگاه تصفیه هوا و دستگاه بخور را در فروشگاهها ببینید و از خود بپرسید: بالاخره تفاوت این دو دستگاه چیست؟

تبریک می گویم! تصفیه هوا شما دیگر مرتبط نیست

Air Purifierهوای ناپاک و آلوده در محیط زندگی باعث ایجاد مشکلات جدی نظیر آسم و آلرژی شده و در طولانی مدت صدمات جبران ناپذیری به سلامت افراد وارد می کند. برای بهبود کیفیت هوای منزل از دستگاه تصفیه هوا استفاده میشود که در انواع مختلف در بازار یافت میشود. تا به حال مطالب زیادی در مورد اهمیت آب و غذا برای زندگی شنیدهاید. هوا نیز از این قاعده مستثنی نیست و در چند دقیقه فقدان هوا مغز آسیب دیده و امکان زنده بودن غیر ممکنست. اینجاست که به اهمیت هوایی که به ریهها وارد میکنیم پی میبریم و پاکیزگی آن در اولویت قرار دارد. در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که هنگام خرید تصفیه هوا باید مد نظر قرار دهید. یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آلودگی هوای خانگی استفاده از دستگاه تصفیه هوا است. این روزها دیدن دستگاه تصفیه کننده هوا در منازل مثل سایر وسایل عادی بنظر میآید.

تصفیه هوا Better از باراک اوباما را انجام دهید

Air Purifierهمچنین سنسورهای تشخیص گاز و گرد و غبار این دستگاه، کیفیت هوا را در چهار رنگ مختلف نور LED نمایش میدهند تا بتوانید به خوبی از کیفیت هوا آگاه باشید. دستگاه تصفیه هوا AC-G42 با حالت خودکار «Auto Mode» درجه آلودگی هوا را تشخیص میدهد و به صورت خودکار قدرت تصفیه هوا را برای حفظ کیفیت مطلوب هوا تنظیم میکند. این دستگاه هم دارای حالت خواب است که علاوه بر خاموش کردن نور حسگرهای هوا، جریان هوا را به آرامی پخش می کند تا مزاحم خواب شما نشود. همانطور که انتظار میرود در مقابل امکانات ویژه این دستگاه هزینه بیشتری kalinab هم باید بپردازید. اما اگر در معرض گازهای سمی و آلودگیهای صنعتی قرار دارید هزینه کردن مبلغی حدود ۸ الی ۹ میلیون تومان توجیه پیدا میکند! اگر میخواهید برای خرید دستگاه تصفیه هوا هزینه کمتری بکنید، مدل FAP04 شرکت آمریکایی 3M گزینه خوبی است. قیمت این دستگاه چندان بالا نیست در حالی که امکاناتی که به شما میدهد نسبت به قیمت آن قابل قبول به نظر می رسد.

Air Purifierاگر به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا برای متراژ های بالا هستید و حاضرید مقداری هزینه کنید، بهترین انتخاب شما همین محصول است. فیلتر ها و راهکار های تصفیه کم. برند آلما پرایم از جمله برندهای معتبر و معروف در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه تصفیه هوا است. با سابقه ای درخشان در حوزه طراحی و ساخت انواع دستگاه فیلتراسیون و تصفیه هوا در دنیا، شرکت ناسیونال از بزرگترین تولید کنندگان عمده این صنعت در جهان به شمار می رود. دستگاه آکوالاین مدل 3900 ساخت کمپانی ناسیونال منطبق بر استانداردهای کیفی معتبر جهان ساخته شده و از عملکرد دقیق و عمر و دوام بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه با 6 مرحله فیلتراسیون پیشرفته پیوسته هوای پیرامون را پاکسازی و با استفاده از مزیت بخارساز سرد بر کیفیت هوای محیط شما می افزاید. این دستگاه برای فضاهای با مساحت 75 مترمربع کاربرد مفید دارد و می توان عملکرد آن را به صورت خودکار و در سه حالت سرعت تنظیم کرد.

10 قدم آسان برای یک استراتژی تصفیه هوا برنده

نقطه قوت این دستگاه تصفیه هوا متراژ بالای عملکرد آن است. ارتباط از طریق اپلیکیشن که گاها برای برخی، به خصوص سالمندان ناممکن است. سامسونگ یک برند شناخته شده و با کیفیت مثال زدنی است. تقریبا” اکثر افراد حداقل یکی از محصولات این شرکت خوشنام کره ای را در منزل داشته و از آن استفاده می کنند و شاید بتوان گفت درصد زیادی از افراد از آن رضایت خاطر نیز دارند. دستگاه تصفیه هوا سامسونگ مدل AC-G35 محصولی با قیمت بالاست. در این شکی نیست، اما اگر به دنبال کیفیت کامل و محصولی هستید که تماما” مطابق سخت گیرانه ترین استاندارد های روز دنیا تهیه شده باشد، این دستگاه پاسخگوی نیاز شماست. مصرف برق پایین، نمایشگر LCD نشان دهنده وضعیت هوا و صدای بسیار کم ( 45 دسی بل ) از مشخصه های بارز این دستگاه تصفیه هوا است. سیستم محافظ در برابر آلرژی و از بین برنده بو های نامطبوع از دیگر مشخصه های این دستگاه استثنایی است.

به دلیل هوای تمیز که با دستگاه تصفیه هوا تنفس می کنید ، کمتر تحریک می شوید و روحیه مثبت و حتی مزاج شما را حفظ می کنید. برخی از دستگاه های تصفیه هوا وجود دارند که از یونیز کننده هایی استفاده می کنند که “یون های منفی” تولید می کنند. این یون ها باعث ایجاد خلق و خوی مثبت می شوند و افسردگی و اختلال عاطفی فصلی (SAD) یا افسردگی ناشی از تغییر در هوا را کاهش می دهند. خط آخر: هوای پاک هنگام استنشاق می تواند باعث بهبود روحیه شود. دستگاه های تصفیه هوا با یونیزرها از نظر افزایش سطح خلق و خو نتایج بهتری دارند زیرا “یون های منفی” بیشتری تولید می کنند که مسئول افزایش شادی و کاهش افسردگی هستند. ثابت شده است که کسانی که هوای پاک تنفس می کنند کمتر از کسانی که هوای آلوده تنفس می کنند استرس دارند. هنگام تنفس در هوای پاک یا تمیز ، سطح کورتیزول شما کاهش می یابد ، که باعث کاهش استرس و آرامش می شود.

با دستگاه تصفیه هوا به استقبال هوای پاک در خانه برویم. شاید برای همه ما رفتن به خانه از یک هوای آلوده شهر جایی مطمئن باشد، اما متأسفانه باید بگوییم طبق اعلام سازمان های کنترل آلودگی هوا، هوای خانه می تواند پنج برابر هوای آلوده بیرون باشد. این میزان حجم آلودگی در محیط منزل بسیار خطرناک و برای برخی از افراد مانند کودکان، سالمندان و بیماران بسیار مضر است. در چنین شرایطی تنها چیزی که می تواند یک هوای تمیز و پاک برایتان ایجاد کند، دستگاه تصفیه هوا است. این وسیله با عملکردی که دارد می تواند هوای آلوده را پاک کند و احتمال مشکلات ناشی از آلاینده ها را در داخل خانه کاهش دهد. تصفیه کننده های هوا باکیفیت انواع مختلفی از آلاینده های هوای داخل خانه را از بین می برند. از عفونتهای تنفسی، مشکلات عصبی یا تشدید علائم در مبتلایان به آسم جلوگیری می کنند. در این صفحه از تهران دما به فواید دستگاه های تصفیه هوا و معرفی بهترین برندهای تولید کننده آن می پردازیم.

اگر هنوز در خرید تصفیه هوا مردد هستید، این بخش از مقاله kalinab برای شماست. چهار گروه از افراد در مقابل آلودگی هوا آسیبپذیرترند؛ کودکان، سالخوردگان، مادران باردار و افرادی با بیماریهای قلبی و ریوی. در جایی که آلودگی هوای موجود در محیط سربسته 5 برابر آلودگی هوای محیط بیرون است، خرید تصفیه هوا میتواند مهمترین ضامن سلامتی این گروه از افراد باشد. استشمام در هوای آلوده یعنی گیرافتادن در چرخه معیوب زندگی؛ این چرخه با ورود آلایندهها به ریه آغاز میشود و با انرژی کم و احساس خستگی مفرط به پایان میرسد. در این شرایط نه دیگر جانی برای کارکردن باقی میماند و نه شوقی برای رقمزدن اتفاقات تازه. خرید تصفیه هوا تنها گزینه معقولانه پیش روی ما برای رهایی از این چرخه معیوب خواهد بود. مهمترین عامل تنوع و گوناگونی این دستگاهها، مقدار فضاییست که توسط هر دستگاه پاکسازی میشود. این مقدار در دستگاههای کوچک 30 متر مربع و در دستگاههای استاندارد و بزرگ چیزی معادل 100 متر مربع است.

  • قابلیت کنترل از راه دور به وسیله اتصال به اپلیکیشن
  • توان مصرفی
  • انواع فیلتر
  • فیلتر دود ( Smog Solution)
  • فیلتر ضدآلرژی

یکی دیگر از مدلهای ایدهآل برای پاکسازی هوای منازل بزرگ یا ساختمانهای اداری، مدل Rabbit Air A3 است. این مدل ضمن پوششدهی بینظیر محیط، عملکرد خود را با تولید کمترین صدای ممکن ارائه میدهد. آخرین مدل برتر در میان این دستگاهها، متعلق به دستگاه ایستکول مدل TM-TW209 است. بهرهمندی از سیستم فیلتراسیون چندمرحلهای و طراحی زیبا و منحصربهفرد، دو مشخصه بارز این دستگاه است. این دستگاه فضایی با مساحت 30 تا 50 متر مربع را بهخوبی پوشش میدهد. با هر رنج و ناملایمتی که بتوانیم سازش کنیم، از قدرت کنارآمدن با هوای آلوده ناتوان هستیم. جای بسی خوشحالیست که تکنولوژی میتواند همپای غمها و مشکلات زیستیمان حرکت کند. دستگاه تصفیه هوا را شاید بتوان بهترین ثمره این تکنولوژی دانست. دستگاهی که بدون تردید مصداق بارز شعر معروف مولاناست؛ آنجا که برای اولینبار در اشعارش به زندهشدن مرده اشاره میکند. ما در این مطلب از اسنپ مارکت تلاش کردیم ضمن بیان ضرورت استفاده از این دستگاه، با معرفی 8 مدل برتر، خرید تصفیه هوا را برای شما سهولت ببخشیم. فراموش نکنید که آلودگی هوای محیط بسته، چندین برابر آلودگی محیط بیرون است. پس با خرید تصفیه هوا خودتان را در برابر هر نوع آلودگی بیمه کنید. شما چه راهکاری برای حذف آلایندههای سمی از محیط خانه پیشنهاد میکنید؟ آیا فکر میکنید خرید این محصولات، راه فرار خوبی از آلودگیست؟ نظر و پیشنهادات خود را در راستای استفاده از این محصولات، در بخش کامنتها برای ما یادداشت کنید.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هیما روز
ت : سه شنبه 11 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی